czwartek, 1 marca 2012

Wywiad z G a b i 

1.Jak to jest być 20 levelem?
- Kiedyś bycie 20 levelem miało sens, i to był zaszczyt, a teraz wszyscy oglądają 10 sekundówki i mają gdzieś normalne filmy - porównaj wejścia na moje filmy i na 10 sek wyższych leveli :/
2. Jakie miałaś uczucie, gdy zaczynałaś tą grę? Jacy byli ludzie, a jacy teraz są?
- Tak jak w pierwszym pytaniu - kiedyś ludzie pomagali sobie bez interesownie, a teraz  za wszystko czegoś chcą :/
3.Od kiedy grasz na MSP?
- od 27 stycznia 2011.4. 
Cio lubisz tutaj a co nie?- Lubię poznawać nowych ludzi, ale nie naciągaczy i oszustów :/
5. Co sądzisz o kłótniach 20 levelowców? Czy to ma jakiś sens?
- Staram się nie uczestniczyć w takich kłótniach :/ więc nie mogę się za bardzo wypowiadać :/
6. Co myślisz o 10 sek.?
- Jestem przeciwna :/ to nie fair
7. Od kiedy ludzie zaczeli cie traktować na poważnie?- Właśnie teraz przestali...dostaje maile typu, że teraz mam 20 level więc mi już nie trzeba pomagać :/ a ja muszę wbić 20.000.000 fame...
8. Masz własnego bloga?
- Mam, ale nie prowadzę, jest nie skończony :/
9. Czy organizujesz konkursy?
- Czasem zdarza się ale coraz rzadziej:/
10. Czy są jacyś gracze, którzy cię wkurzają?
- Pełno-i nie mam ich już w znaj :P
11. O czym tworzysz filmy?
- Różnie-komedie,horrory, a ostatnio nawet romans mi wyszedł
12. Jaka jest twoja metoda na bycie sławnym? 
- Nie mam takiej metody, nie jestem sławna, mam tylko 20 level-gdybym była sławna miałabym o wiele lepsza oglądalność :/




wg. mnie jest skromna, mimo, że ma 20 level nie wychwala się tym :) - to cenię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz